Sander van de Gevel (1970) is een creatief mens in denken en doen. Vakmatig zet hij zijn creativiteit in als marketingcommunicatie specialist. Maar naast zijn werk zingt hij bij een soul-funk band (mevr. van Heck) en zingt hij regelmatig tijdens proms, gala’s en festiviteiten. Tenslotte is Sander ook actief als creatief in het (amateur)toneel waar hij in het Bossche en op het toneel van natuurtheater de Kersouwe in Heeswijk-Dinther diverse grote en kleine rollen heeft vertolkt.
Sander is ruim 25 jaar actief in de marketingcommunicatie. Hij groeide uit van copywriter tot creatief directeur en mede-eigenaar van een middelgroot reclamebureau in Veghel. Sinds 2016 is hij actief als zelfstandig consultant in de merkenbouw, -verbouw en -uitbouw. Daarnaast activeert hij merken en is hij opnieuw actief als conceptdenker.
Ik ben altijd op zoek naar de kern van vraagstukken. Als reclamemaker ben ik getraind in het ontwikkelen van concepten die het verschil maken. Ik geloof in echtheid en zingeving. Dat zit in mensen en daarom ook in organisaties waarvoor ze werken. Die kracht zichtbaar en bruikbaar maken is geweldig.
Ik sta met plezier iedere dag op om mensen, organisaties en bedrijven te helpen met het vinden van hun eigenheid. Vanuit die eigenheid vind je ook datgene dat je uniek maakt of dat je uniek kan maken. Dat is voor mij de definitie van marketing: ontdekken waar je goed in bent en dat koppelen aan de vraag van de markt. Dat maakt marketing nooit een verkooptruc maar een manier om duidelijk te maken waar je voor staat en waar je voor gaat. Juist in het onderwijs is dat erg waardevol.
Voor CPC geeft Sander, samen met Pieter-Jan van Hoof, trainingen en workshops aan scholen en teams om ze hun kracht te laten ontdekken en te definiëren. Die helderheid geeft richting en invulling aan het denken en doen van scholen en teams. Zo zijn ze beter in staat om dat te doen waar ze uniek en goed in zijn wat het onderwijs aan de kinderen kleurt en waardevol maakt.