Henk van Mil

Henk van Mil

Henk van Mil

Henk is een gedreven onderwijsman, en inmiddels meer dan 45 jaar actief in dit prachtige brede veld. Zijn keuze voor onderwijs is gebaseerd op zijn missie: leerkrachten helpen ontwikkelen in het vrijmaken van hun onbegrensde potentieel, zodat kinderen ten diepste dat onderwijs krijgen waar ze, zowel pedagogisch als didactisch, recht op hebben en waarbij geen enkel kind wordt uitgesloten.

Stuur een e-mail

Henk is een gedreven onderwijsman, en inmiddels meer dan 45 jaar actief in dit prachtige brede veld. Eerst als docent wiskunde en leerlingenbegeleider in het VO, daarna als opleidingsdocent aan Fontys Hogeschool Pabo Tilburg en Hogeschool de Kempel.

De afgelopen 10 jaar is hij tevens werkzaam als trainer en begeleider van maatwerk in communicatie en coaching, als NLP-co-trainer, als coach en opleider in Transactionele Analyse (TA) en als begeleider van schoolteams in verschillende processen.

Ik ben ervan overtuigd dat iedereen OK is. Dat ieder mens OK is en dat dus ook ieder kind OK is

Zijn keuze voor onderwijs is gebaseerd op zijn missie: leerkrachten helpen ontwikkelen in het vrijmaken van hun onbegrensde potentieel, zodat kinderen ten diepste dat onderwijs krijgen waar ze, zowel pedagogisch als didactisch, recht op hebben en waarbij geen enkel kind wordt uitgesloten. Hij is een dankbaar man met deze mooie kansen in een rijke leer- en ontwikkelomgeving.

Voor CPC verzorgt hij samen met Adri het traject Sturen op Autonomie, en heeft hij zijn medewerking verleend aan het boek De coachende leraar. Daarnaast verzorgt hij individuele coaching voor leiders.